Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij u ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Valleilaan Uitvaartverzorging heeft een nieuwe naam: Valleilaan Uitvaartzorg!

Ook wij leven met iedereen mee en hopen dat u allen in een goede gezondheid verkeert. Om een verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, volgen wij het RIVM protocol. Uiteraard doen wij er alles aan om de uitvaart van de overledene waardig te laten plaatsvinden.

Ik begrijp het, doorgaan naar de website.
 Wij scoren een 9.2 op basis van 5 recensies

Over ons

Onze medewerkers hebben door de jaren heen veel ervaring opgebouwd en kunnen u goed begeleiden bij het organiseren van uw uitvaart. Het is voor ons erg belangrijk dat onze medewerkers zowel emotioneel en organisatorisch betrokken zijn bij nabestaanden in de heftige periode na het overlijden van een dierbare.

Onze medewerkers

Bij Valleilaan Uitvaartzorg vormen al onze collega’s een hecht team. Daarin vervult iedereen zijn eigen rol om zo optimaal voor u klaar te kunnen staan. Zo hebben we gastdames, verzorgers, chauffeurs, dragers en uitvaartbegeleiders in dienst. Het is lastig om op deze pagina al onze medewerkers op te noemen, maar we willen u in ieder geval kennis laten maken met onze uitvaartverzorgers. Zij zijn namelijk voor u het vaste aanspreekpunt voor alles wat er moet gebeuren rondom het overlijden van een dierbare. Onze uitvaartverzorgers (en al onze andere medewerkers) zullen voor u klaar staan zolang u dit wenst, omdat de zorg rondom een uitvaart niet alleen over de plechtigheid gaat.

Wij staan voor u klaar

Wij weten als geen ander dat de periode na het overlijden van een dierbare emotioneel, tijdrovend en hectisch kan zijn. Onze medewerkers streven ernaar om u in deze periode zo goed mogelijk te begeleiden (waar gewenst). Natuurlijk respecteren wij het ook als u bepaalde onderdelen zelf wilt regelen. Het is belangrijk om te beseffen dat niet alles direct na het overlijden geregeld moet worden. In overleg met onze uitvaartverzorgers kunt u rustig de tijd nemen om alles wat u zelf wilt doen af te maken. Wanneer u toch iets over het hoofd ziet zullen onze medewerkers natuurlijk met u meedenken en oplossingen aandragen.

Beoordeling

Na de uitvaart zouden wij graag feedback van u ontvangen. Op deze manier is het voor ons mogelijk om kritisch terug te kijken op elke uitvaart die wij hebben uitgevoerd om zo onze zorg op niveau te houden. Daarom zullen wij u na ongeveer twee weken een Klanten Tevredenheid formulier opsturen. In dit formulier kunt u kenbaar maken hoe u onze dienstverlening heeft ervaren met behulp van een cijfer.

Als u dit formulier naar ons terugstuurt in de bijgeleverde gefrankeerde antwoordenveloppe, zouden wij deze graag willen plaatsen als een recensie op onze website. In deze recensie zal, naast uw beoordeling, alleen uw initialen en woonplaats gebruikt worden. Zo helpt uw review niet alleen ons, maar ook andere die op zoek zijn naar een geschikte uitvaartzorg. Bovendien geven wij als dank voor uw moeite een bedrag van € 10,- aan het goede doel CliniClowns.

Contact

Indien wij u na het lezen van onze website het gevoel hebben gegeven u van dienst te kunnen zijn, neemt u dan vooral contact met ons op via het contactformulier of met de contactgegevens onderaan deze pagina. Deze contactgegevens kunt u ook terugvinden op onze contactpagina.